Satış Sonrası Destek

UNIDEF, “kullanıcı odaklı satış sonrası lojistik destek” anlayışı ile her daim ürünlerinin arkasındadır. Çözüme yönelik yapıcı yaklaşım, son kullanıcı ile empati kurmak ve anlamak, son kullanıcılarıın sorunlarına en kısa sürede çözüm bulmak UNIDEF’in lojistik destek anlayışının temelini oluşturmaktadır.

 

Bu çerçevede UNIDEF satış sonrası ürünlerin bakımı, onarımı ve yedek parça temini konularında da hizmet vermektedir.

Satış Sonrası Destek Faaliyetleri

Periyodik Kontroller: Ürün özelinde belirlenen periyotlarda gerekli kontrollerive planlı bakımlar yapılarak sistemlerin her an aktif olması sağlanır.

Arıza Odaklı Bakım Onarım: Son kullanıcıdan gelen bilgiler doğrultusunda, en kısa sürede arıza tanımı yapılarak hızlı bir şekilde çözüme yönelik bakım onarım faaliyetleri planlanır ve “gayrifaal süre” en aza indirilir.

Periyodik Kontroller: Ürün özelinde belirlenen periyotlarda gerekli kontrollerive planlı bakımlar yapılarak sistemlerin her an aktif olması sağlanır.

Eğitim: Konusunda uzman personeli, kullanılan ürünlere ilişkin yerinde gerekli teorik ve pratik eğitimlerini sağlamaktadır.

Yedek Parça Temini: UNIDEF, son kullanıcıya sağladığı ürünlerin her daim aktif olması hedefi doğrultusunda; sistemler için gerekli yedek parçaları planlar ve son kullanıcı ile koordineli şekilde bir satış sonrası lojistik destek sistemi oluşturur.